Dropshipping w ramach hurtowni akcesori?w GSM

Dropshipping to w ostatnich czasach bardzo popularny model biznesowy. Dostarcza on wiele korzy?ci dla przedsi?biorcy, który sprzedaje produkt, ale równie? dla hurtowni. Jak wygl?da dropshipping, gdy jednym z elementów ?a?cucha dostawy jest hurtownia akcesori?w gsm i telefonicznych?

Na czym polega drophipping?

Dropshipping polega na sprzeda?y produktu bez bezpo?redniego udzia?u sprzedawcy. Jak to wygl?da krok po kroku? Kiedy klient kupuje towar w sklepie internetowym, zlecenie wys?ania towaru nie trafia do w?a?ciciela sklepu, lecz do hurtowni, która posiada dany asortyment. Od tego momentu to ona jest odpowiedzialna za wysy?k? towaru do klienta. Zadaniem w?a?ciciela jest pobranie dochodu ze sprzeda?y oraz pó?niejsze rozliczenie si? z hurtowni? w okre?lonym procencie. Jest to rozwi?zanie, które zawiera mnóstwo zalet, ale niestety równie? kilka wad. Szczególnie je?eli jednym z elementów ?a?cucha jest hurtownia akcesoriów GSM i telefonicznych.

Jakie s? zalety drophippingu?

Zalet dropshippngu jest mnóstwo. Pierwsz? z nich jest to, ?e osoba prowadz?ca sklep internetowy nie musi posiada? w?asnego magazynu, na którym b?dzie sk?adowa?a produkty. Jest to zatem dla wielu spe?nienie marze? o biznesie, który wymaga tylko i wy??cznie w?asnego laptopa. Zadaniem w?a?ciciela sklepu jest tylko jego promocja, a ca?? obs?ug? wysy?ki zajmie si? hurtownia. Druga zaleta to mo?liwo?? wspó?pracy z jedn? hurtowni?. Bardzo cz?sto zdarza si? tak, ?e nawi?zujemy wspó?prac? tylko z jedn? hurtowni?, gdy? ma ona pe?en asortyment, który posiadamy na sklepie. Jest to bardzo du?y profit, gdy? w?a?ciciel sklepu mo?e du?? wag? przy?o?y? do tego, aby mie? dobre relacje w celu uzyskania atrakcyjnych rabatów.

Dropshipping w ramach hurtowni akcesori?w GSM

Ostatni? z wa?nych zalet jest mo?liwo?? ?atwej integracji stanu magazynowego hurtowni z naszym sklepem internetowym. Nie musimy codziennie wydzwania? i pyta? si? o ilo?? towaru, któr? ma hurtownia. Powstaj? osobne wtyczki, które automatycznie wspieraj? ten proces. Ani hurtownia, ani w?a?ciciel nie musz? si? o nic martwi?.

Jakie s? wady dropshippingu?

Dropshipping ma jednak jedn? kluczow? wad?, która niestety cz?sto odpycha przedsi?biorców od tego modelu wspó?pracy. S? ni? zwroty. Takie reklamacje maj? cz?sto miejsce, gdy jedn? ze stron transakcji jest hurtownia akcesoriów GSM i telefonicznych. Bardzo cz?sto hurtownie nie maj? w umowie wpisanej obs?ugi reklamacji produktu. W tym przypadku przedsi?biorca nie mo?e nic zrobi?, gdy? nie ma on fizycznej mo?liwo?ci wys?ania nowego produktu. Bardzo cz?sto dochodzi wtedy do nieporozumie?, które wp?ywaj? na autorytet sklepu internetowego. Najgorzej zazwyczaj wychodzi na tym klient, gdy? zap?aci? on za towar, lecz nie otrzyma? go w wyznaczonym czasie. Cz?st? sytuacj? jest to, ?e klient jest zmuszony kontaktowa? si? zarówno z w?a?cicielem sklepu internetowego, jak i hurtowni?.

Jest to jedyna kluczowa wada modelu dropshippingu, która cz?sto odrzuca zw?aszcza m?odych i ambitnych przedsi?biorców. Sam dropshipping jest jednak modelem, który warto przetestowa?.

Partnerem artyku?u jest firma Ert Group b?d?ca hurtowni? akcesoriów GSM i telefonicznych - ertgroup.pl.